My Diary

My photo
inilah tempatnye...untk saye luahkan, dan ceritakan segalanya......semoga apa yang terpendam semakin ringan...yang tergalas semakin hilang....yang hilang biar la hilang buat selama2nyer....insyaallah....i'tiraf

Wednesday, February 2, 2011

~jumaat~

ari ni aku nk crite psal pe ea....hahahahah......erm aku nk crite psl ari 2 la....ari ni xde crite......erm.....aku nk cte sal ari 2......erm ari jumaat.....time 2 aku tgh on9 smbl wt kje skolah ckt.....lpz 2.....aku trdgr bunyi im msk kt dlm fb.......aku igt kwn aku yg nk ajk aku maen game ke ape...hahahahah......tp.....rupenyer.....dr si die....korg tau spe si die??erm spe yg bce dr awl tau spe si die.....tp xpe la...aku ckp spe si die 2.....erm si die 2.....ermm ex aku......dye bg im kt aku....aku ase trkejut laa......da brbln dye hlg sepi xde kabar lgsg.....ttbe mncul2....n im aku.....serius aku ase plik.....so time 2 aku borak2 n borak la ngan dye.....time aku borak ngan dye.....ttbe dpt lak mcj......adehh.....cmj spe la 2 kn...errr.....aku pn chat.....tgk2 je.......mcj dr si die.......waaa......mmg keajaiban tol mlm 2........aku bce dan bce dan trus mmbce mcj dye........n ble aku bce.....dye trus trang kt aku......n then dye ckp......dye still syg kn aku......n dye nk brsme ngan aku blk.......aku pn tersentap bce mcj dye....n then dye ckp cm 2....serius aku trkejot.....ermm....korg nk tau pe jwpn aku???ermm....klau xnk tau xyh bce k.....sspe yg bce je tau pe jwpn aku.....erm...aku ckp kt dye......aku pn syg dye.....but i2 dlu.......skunk ati aku da trttp tuk dye....n tuk sume pmpuan......aku p xtau knpe leh trttp tuk pmpuan.......aku ase cm takot nk trime pmpuan lg.......so time 2 aku pn ckp la cm 2 kt dye....n then dye pn paham......bgs la dye paham.....hmm....tp ati aku smpai skrg msh trttp tuk prmpuan.....even org 2 aku suke pn....aku still takot nk trime dye......hmm....myb sume prasaan 2 akn trbkk after SPM....kmgkinan besar......ermm....tp dr dlu aku trfkr.....knpe n mcm mne ati aku bole trttp.....knpe smpai da takot ngan sume 2.......rmai tnye knpe.....kwn2 aku......rmai la yg tnye.....tp seriusly...aku xdpt jwb soaln korg....aku xtau knpe ati aku trttp......bia Allah jlaaa yg tntukn pe yg trbaek tuk aku kn....so ni jlaa cte yg aku nk cte kt korg ari ni...hahaha....bosan kn...sbnr nye xde idea nk tls pe lg.....len kli kte story2 lg ea....papai

No comments:

Post a Comment