My Diary

My photo
inilah tempatnye...untk saye luahkan, dan ceritakan segalanya......semoga apa yang terpendam semakin ringan...yang tergalas semakin hilang....yang hilang biar la hilang buat selama2nyer....insyaallah....i'tiraf

Tuesday, February 8, 2011

~hilang~

ari ni kt skolah waaa mmg byk n tramat byk la kje2 yg aku dpt....pning pale nk wt kn....adoi......pnat nyer.....xterlarat aku nk siap kn sume 2....but aku cube la lg ea.....erm.....but ari ni seriusly aku ase mcm2.......aku ase de samting yg hilang dlm dri aku....bkn hilang ingatan but hilang samting mcm istimewe da pergi dr hdp aku......but aku xtau ape yg hilang 2.......ermm......aku rindu kn kwn2 aku.....kwn2 baek aku.....teman2 istimewe ku....cewah...hahahah :D aku rindu si BANTUT.....mne la dye ea.....da nk sminggu da xcontact dye......rndu nye kt dyer.......aku hrp dye hpy2 la sllu ea ngan kksh trsyg....hahahah :D erm aku pn rndu kn gak si GEDIK.......mne la u ni gedik......slllu nye u on9......skunk xde la....seriusly i rndu nk gado2 ngan u....hahahhaha :D.....erm rndu gak kt ssorg ni.....wlaupn sllu contact dye...but rindu gak.....tp skunk dye da ade pakwe.....da xleh la nk contact sllu.......ppe pn.....hope korg hy2 la dgn yg trsyg ea......rndu korg sgt........k tido dlu la ea.....assalamualaikum

No comments:

Post a Comment