My Diary

My photo
inilah tempatnye...untk saye luahkan, dan ceritakan segalanya......semoga apa yang terpendam semakin ringan...yang tergalas semakin hilang....yang hilang biar la hilang buat selama2nyer....insyaallah....i'tiraf

Monday, January 2, 2012

This Entry Is About You "Sayang" :)

AWAK2.....

Sekarang hidup saye yang dahulu nyer kosong telah di isi dengan kasih sayang awak .. sekarang ni saye dah jadi milik awak ^.^ .. insyaallah kalau panjang umur .. dan ini jodoh kita berdua .. saye akan setia dengan awak sampai tiba waktu nyer pernikahan kita .. ekh2 tak .. sampai ke akhir hayat saye .. hehe .. awak nak tau 1 rahsia??? .. kalau taknak tau pun takpe .. saye nak bagi tau kat semue blogger yang bace entry ni .. biar la dorang tau betapa berharga nye awak di hati saye ^.^ .. rahsie nyer adalah :

Life is for living. I live mine for you. Love is for giving. I give mine to you. Hearts are for beating. Mine beats for you. Dreams are full of meaning. Mine are full of you.


itu lah rahsia nyer .. saye nak bagi tau kat awak face to face .. tapi belum tiba masa nyer ..n then saye malu la .. hehe .. nanti awak cakap saye ni 'tah hape hape laa' .. tapi takpe .. saye tetap akan cakap kat awak nanti .. opss .. rase nyer awak tau ke saye ade blog?? .. O.O .. rase nyer awak tau kan .. tapi takpe lah .. awak bukan nyer stalker pasal saye pong kan?? .. so selamat la .. hehe .. n i want u to know another secret .. ^.^


" I LOVE YOU SO MUCH DEAR  .. I ALWAYS WITH YOU SAYANG "


peace \(^.^)/

2 comments:

  1. perghh...jiwangnya...
    semoga niat murni ini kekal ke akhirnya...
    jngan nakal3 k...
    wish u all of luck = )

    ReplyDelete
  2. hee...jiwang ker??? hahaha insyaallah..thanks :D

    ReplyDelete